- Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden gratis binnen Nederland en België.
- Waar kan ik terecht als ik een klacht heb over Koffer&Tas of de geleverde artikelen?
Indien je een klacht hebt, kun je contact met ons opnemen via onze klantenservice via [email protected] of telefonisch op +31 (0)88-0440104. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00u en 17.00u. Wij zullen binnen 2 werkdagen met een antwoord terugkomen op je klacht.
Ook kun je jouw klacht per post melden. Stuur je brief dan naar:
Koffer&Tas
T.a.v. Klantenservice / Klachtenafhandeling
Carlsonstraat 3
8263 CA Kampen
Als je klacht gaat over een bestelling of levering, vermeld dan het ordernummer in je communicatie. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Op de producten van Koffer&Tas is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
- Hoe kan ik betalen?
Bij Koffer&Tas kun je via verschillende wijzen het bedrag voor je bestelling overmaken:
- PayPal
- Overschrijving, stuur hiervoor een e-mail naar [email protected]
Ook is een vooruitbetaling mogelijk, stuur hiervoor een e-mail naar [email protected].
- Kan ik een kopie van de factuur ontvangen per mail?
Mocht je een kopie van de factuur willen ontvangen dan kun je hiervoor een mail sturen naar [email protected].
- Heb ik garantie?
Op de producten van Koffer&Tas is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
- Welke postaanbieder verzorgd de leveringen van Koffer&Tas?
Jouw bestelling wordt bezorgd door DHL. Bij aanmelding van verzending ontvangt u van ons de Track&Trace code van je zending.
- Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
je kunt tijdens je bestelprocedure een ander afleveradres opgeven.
- Naar welk rekeningnummer kan ik het bedrag van de vooruitbetaling/overschrijving overmaken?
Het bedrag kan overgemaakt worden naar Koffer & Tas:
ING Bank
T.n.v.: Privatelabelspecialist
IBAN: NL64BUNQ 2056 7790 56
- Als ik mijn order wil annuleren, zijn hier dan kosten aan verbonden?
Als de bestelling nog niet verzonden is kunnen wij de bestelling annuleren, dit is geheel kosteloos. Mocht het artikel al wel verzonden zijn dan kun je het artikel na ontvangst retourneren, de gemaakte retourkosten zullen voor jouw rekening komen. Meer informatie over de retour procedure kun je vinden onder "Retour en omruilservice".
- Wat is de levertijd van de artikelen?
Alle artikelen leveren wij uit voorraad. Heb je op een werkdag voor 16:00 besteld, de volgende dag in huis. Indien er onverhoopt een artikel niet langer op voorraad is informeren wij je onmiddellijk over de te verwachten levertijd of een alternatief, ook zullen wij dit op de product pagina aangeven.
- Wat moet ik doen als mijn artikel niet aan mijn wensen/eisen voldoet?
Mocht het artikel onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, stel ons daar dan direct van op de hoogte. Dit kan per mail naar [email protected] of telefonisch op +31 (0)88-0440104, wij zullen ons uiterste best doen om problemen of klachten omtrent artikel/levering op een goede manier op te lossen.
het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken en dien je zorgvuldig om te gaan met de artikelen en de verpakking, je mag het artikel bekijken maar niet gebruiken of dragen.
Carlsonstraat 3
8263 CA Kampen
- Hoe kan ik bestellen?
- Producten toevoegen in de winkelwagen
Met de knop 'in winkelwagen' voeg je een product toe.
Wil je meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan.
Het je je bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen.
Klaar met winkelen? Ga dan naar je winkelwagen en klik op "Bestelling afronden". - Voer uw adresgegevens in
Je kunt bestellen met en zonder het aanmaken van een account. In de stap "jouw gegevens" voer je jouw adresgegevens in. Je kunt ervoor kiezen om een verschillend verzend en factuur adres. - Verzendmethode
Alle producten worden gratis verzonden met DHL. Kies "pakketdienst". - Betaalmethode
Kies een betaalmethode. - Controleer je bestelling
In deze stap krijg je een overzicht van je bestelgegevens. Ook kun je hier nog een eventuele kortingscode toevoegen.
Klopt alles? Dan kan de bestelling afgerond worden met het accepteren van onze algemene voorwaarden en een klik op de knop "Kopen".
- Reviews over onze website
Onze reviews worden verzameld via een derde partij. Voor meer informatie over het reviewbeleid verwijzen we je naar onze partner Kiyoh: https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/